Men det är ju snaaaaaart!!!!


- Ohhh its soon time for the boat!!

Jag skulle bara ta en pause från mitt jobb, då min flickvän upptäckte att det var bara 1.5 timme kvar innan " Färjan2 " skulle börja.

- Oh tänk snart är vi där du o jag Älskling ( samt Å och H oxå) sa jag där jag låg raklång på soffan med ett oboyglas vid min sida.

Då jag blundade kunde jag se det dignande smörgåsbordet framför mig, jag hade taktiken redan klar för mig, det skulle bli lax i stora lass, massor av gravad lax!!!

Ute hade dagen förvandlats till kväll, och ett stilla försommar regn föll över staden.



Då jag åter blundade kunde jag se båten som vi ska skulle åka med framför mig , jag har åkt en gång tidigare med denna båt, fast då var det nån som hade målat graffitti på den och gjort en massa moln på den.

"I didnt do it do it, i wasnt there!!!
I didnt want it, I wouldnt dare"





Kommentarer
Postat av: Darlingen

Då var denna resa genomförd... Nu får vi blicka framåt till den 4:e juli, då resan blir längre söderut... Längtar!!!



Resfeber!?!

2009-05-26 @ 11:50:20
Postat av: Till min darling

YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!YESSS my love!!

2009-06-15 @ 11:00:09
URL: http://sommarmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0