Äntligen var det Midsommar!!!!


I mitt sovrum i Älvsbyn 19/6 2006
..och solen ville aldrig gå ned, den långa mörka vintern var över..

UNDERBART med Midsommar!!, snart semester, hela sommaren framför sig, bada i sjöar, äta glass, vara uppe så länge man vill, höra sommarregnet falla, spela tennis utomhus...

Underbart med dom långa ljusa nätterna och med en sol som aldrig vill gå ned!!

JIPPPPIEEEE!!

In the summertime! 
( så här vill jag oxå stå o spela då jag har fyllt 60år, dvs om några år, måste först fixa till texten nallta " lite")

"In the summertime when the weather's high,
you can stretch right up and touch the sky,
when the weather's fine,
you got women, you got women on your mind.
  ( i got my super-puma, i got my super-puma on my mind, ska det stå givetvis)
Have a drink, have a drive,  ( ej tillåtet med denna kombination, drink and drive)
go out and see what you can find."




..........................................................................



Bläää för vintern .. Buuuuu!

Trevlig Midsommar önskar jag till er alla!!


Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Åh så mysig rum.

Kanske PT vill komma o göra ett reportage?



Skojar bara!



Hälsa alla. Kram!

2009-06-21 @ 09:59:21
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Maria

Toppen väder i Älvsbyn idag, min första semesterdag. Nu är det 20 grader och kl är 22:15 och ljust natten lång.

Kram från M o A

2009-06-22 @ 22:13:13
Postat av: Bloggaren själv

Hej Mariakoden!



Yess supermysigt! Speciellt dom sk gardinerna:)

Ha det bra! Hälsa till familjen!

Kramar fr oss



.................................



Hej Maria o A!



Ja otroligt sammanträffande jag såg på vädret, på text-tv att Vidsel ( nära Älvsbyn för alla som ej vet, och oxå läser detta) hade varmast i landet tillsammans med Sala som oxå hade samma temperatur.

Till saken hör att ni har 35 km till Vidsel, samt vi har samma avstånd dvs 35 km till Sala.. Sammanträffande:) Härligt med Semester, själv får vi vänta 2 långa veckor tills vi får semester, eller nu är det förresten bara 9 dagar kvar!!



Ha det bra ! och hälsa till A!



Kramar fr oss.



2009-06-23 @ 00:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0