En sommardag


- Ja det är soligt !
Ok men då äter vi en snabb frukost
--Jag hämtar kylbagen, jag tror att vi har den i källaren
Kan du hämta bilen så slipper vi gå med allt till parkeringen?


-Ska vi svänga till vänster eller köra rakt fram?
Jag tror att det är en fin sjö här till vänster
- Ja dom har lovat fint väder hela veckan


 - Jag tror att om vi fortsätter en bit till så kommer vi till sjön


- Sist i är en badkruka!

The Summerwind

The summer wind came blowin in
From across the lake
It lingered there touched your hair
And walked with me
........................................................................................................................





Kommentarer
Postat av: Maria

GLAD PÅSK till er alla!

Hälsn Maria o Anders

2009-04-08 @ 17:45:55
Postat av: Anonym

Hejjj Maria o Anders!



Vi önskar er oxå en glad påsk!

Hoppas att ni får soligt och fint som vi har det här nere i Västerås.

Ha det bra



Kramar från oss.

2009-04-09 @ 07:31:59
Postat av: Barbro S

Härliga bilder, vilken otrolig skärpa. Själv är jag kvar i norr.

2009-04-12 @ 19:51:32
URL: http://konstbarbro.blogg.se/
Postat av: Sommarmoln

TAck tack Barbro! för dina vänliga ord!



Det måste vara underbart uppe i norr nu, med kombinationen av snö, sol och en vår samt senare en sommar som är på gång!





2009-04-16 @ 09:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0