Radio&TV : Dagens 5+++++


Nästa gång Sverige spelar fotboll gör så här...

1. Stäng ljudet på tvn
2. Lyssna på radio och se samtidigt matchen på tvn
3. En sportsändning kan INTE bli bättre än så här!

Ralf Edström VÅGAR säga vad han tycker, och han gör det.

Kurage bland sportreportrar är ovanligt, mycket ovanligt!
Den som har det till 100 % är  Ralf Edström

-Vad tycker Sveriges största stjärna om Edström? Dvs den store Zlatan...



Zlatan om Edström...

- Han kan jobba i min trädgård. Det är hans nivå.
---------------------------------------------------------------------------

Ralf Edström, du är bäst på radion just nu och du är brave.


Kommentarer
Postat av: maria

Tänk - jag minns att min pappa oxå gjorde som du, lyssnade på radioljudet till TV bilden när han såg sport, mest hochey tror jag det var. Det var medans jag ff var barn...

Kram!

2008-09-11 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0