Sommarmoln proudly present: Inspiration & Design



-why this ?

Sommarmoln svarar: -  Jag pysslar & donar ofta i hemmet och har alltid nya projekt på gång, lite väl många i bland kanske. :) Det är viktigt att man trivs i sitt hem.

Jag är svag för den stilrena "modern look" som passar bäst in our lovley home. Just nu är jag mycket inne på svart och vitt, gärna i kombination med en starkare färg eller pastell.

Till mitt sätt är jag lättsam, spontan dvs gillar galna upptåg, crazy things lol:), utåtriktad och har en stor portion humor ( a big sense of humour). Humor är en viktig ingrediens i livet tycker jag.


- ok hej då!

Sommarmoln svarar - ok hej då!!

Sommarmolns inspiration&designs teams första uppdrag klicka här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0