Dagens tema - Bokstaven S

Jag har fått en utmaning av Leffe att visa upp min favorit bokstav. Tack! Jag fick tänka efter ett tag, hade ingen sån där direkt favorit som dök upp. Men jag har i alla fall valt ut den här bokstaven (S). Den är både tankvärd och charmig!, den finns i tex vackra Sunne. Några bokstäver som jag  annars drömmer om är; V som i Vidsel, och M som är första bokstaven i min Super-Pumas namn. Bokstaven  K som Koler är oxå skoj.

Nu utmanar jag; ( om ni känner att ni vill & orkar :)

Uffe

och världens bästa Anna

Dagens tema: Bokstaven : S


 


Sunday (S) morning outside my flat.

Och till er alla önskar jag er en härlig Söndag..

Eller som Jonny Cash säger ..

Sunday morning coming down

Kommande tema : en Siffra (kanske 8, vem vet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0