Tackar

image364

Tack till mina super söta gud-döttrar Frida och Maja och hennes föräldrar för det gulliga paketet med masssor av små presenter i, bilpåsen och guldnougaten har jag ätit upp super gott, och ängla spelet med hjärtan har jag i vardags rummet. Jag blev super glad!!



image365

Och tack till mina mini kompisar Ludde o Linnea för American Cookies kakorna, degen var super god oxå!
Nästa vecka så gör vi sockerkaka eller mjuk pepparkaka tycker jag!

Glad påsk till er och alla alla! Och snart, mycket snart kommer dom riktiga sommarmolnen för om ett par dagar ställer vi om till sommartid!! BTW vinterns kallaste dag skedde  i natt med -36 grader i Nikkaloukta Brrrr så kallt hade aldrig varit tidigare så sent i slutet på mars, men  håll ut, the winter is soon over!!
Så snart får vi alla uppleva quiet nights of quiet stars

Här kommer en liten film om Västerås klicka och se HÄR

image366
Bye bye vintern!

Och till sist av allt denna dag så kommer en av mina allra största favorit låtar, från mig till er ALLA, lyssna och NJUT klicka HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0