Frågor av Leffe.

Hur länge har du haft din jätteroliga, fantastiska, intressanta  blogg "Sommarmoln" och varför döpte du den till det ?

 - I Augusti blir det 1 år och anledningen till att jag döpte den till Sommarmoln var att jag tycker att det är det vackraste och mest facinerande namn jag kunde hitta


Hur många besökare brukar du i snitt ha?

- ca 10 stycken


10 st i en badtunna

Har du cyklat till Norge nån gång?

- Ja faktiskt, då jag gick första året på gymnasiet så cyklade jag och en klasskompis som heter Mikael  från Åre till Oslo, via Trondheim och framförallt den otroliga Geiranger bukten, samt dom slingriga bergsvägarna " trollstigen"

Geiranger

Har du sprungit genom en glasdörr nån gång?

-Ja faktiskt, då jag gick i 3an tror jag det var så sprang jag genom vardagsrummets glasdörr på Villagatan 9 i Vidsel, anledn till det var att brorsan ryckte av min toppeluva då jag var på¨väg ut, sen så sprang han med denna luva genom hallen, förbi köket och in i vardagsrummet, jag sprang bakom och hann aldrig stanna vid den igenstängda glasdörren utan sprang genom den. Mamma var tvungen att köra 3 barn till sjukan efter det, dvs jag, min bror, samt min syster som bara var ett par år gammal. Alla ungarna hade glas-splitter i sig.

Annan glasdörr


Har du nångång gjort mål i fotboll?

-Nej faktiskt aldrig, inte ens då jag har varit själv på plan.


One day i gonna do it!


Nu vet jag inte vad jag ska fråga mer. hej då!

-Hej då!

Vill du se mer av Norge, samt höra deras hyllning till min STÖRSTA favorit gjej i mitt hem, så kan du klicka HÄR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0