3 saker jag borde göra, eller borde ha gjort.......



Då jag stänger av denna för kvällen ( för släcker heter det väl ändå inte) borde jag dra ut kontakten, och inte vrida ur en glödlampa för att på så vis bryta strömmen.



Då jag fick denna musikant av min syrra så var dom 5 till antalet, i dag ett par år senare så finns det bara 1 kvar.
Man kan se på hans blick en form av besvikelse, en blick av sorg.

Jag borde ha tagit hand om dom andra bättre.



Jag var på Ica- Maxi och vandrade i det stora shopping templet ...

Jag skulle inte ha varit snål, jag skulle ha tänkt mer på kvalitet än på pris.

Jag skulle ha tänkt på dom Svenska äppelodlarna....
Men jag valde Euroshopper... men samtidigt... Euro står väl för Europa.

Den Svenska Felixgurkan står på hyllan nedanför och nästan samtalar med den Svenska Bob burken och liksom förfasas över lågpris produkternas intåg.

Felix ketchupen och Slotts senapen nickar instämmande.

Spåret av finanskrisen suckar Arla kossan tungt.

Nej nej!! I love Europe svarar äppelmoset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0