Things to do,(I do) part 3 - Sova i tält

image400
Att vakna upp till en vy du inte är van att vakna upp till

Ok nu är det SOMMAR!!!!

Vi har ställt om klockan och allt säger att nu är det S O M M A R - T I D.

På vintern och på hösten, och ibland  under kalla vårkvällar  brukar jag tänka ( då jag sitter framför tvn och dricker oboy ) att ..."till sommarn ska jag" ...


SOVA I TÄLT!

Motivering: Du kommer aldrig att hitta ett sätt där du kommer närmare naturen än att sova i tält.

image401
"Sommarlovet var 3 timmar gammalt ,jag hade min nya examens t-shirt på mig, och snart skulle pappa hjälpa mig att sätta upp tältet på tomten."

image403
På stereon spelades Mantovani

Tidigare "things to do" ...

1. Spela badminton  - Motivering = Trevligaste, effektivaste motionsform du kan finna

2. Fotografera = Det som är verklighet idag är historia i morgon. Du kan ALDRIG ta för många foton, speciellt inte idag med dagnes digitala teknik där framkallnings kostnaden är = 0 kronor






Kommentarer
Postat av: paus

Vilken underbar tältplats! Jag älskar att sova i tält, det är så mysigt! Jag tältade också hemma på gården om somrarna,vi flyttade ut i det med madrasser och lakan.... Snygg tröja, en sån skulle jag vilja ha i dag!!!
Jodu, nog var portionerna stora, vi delade!
Ha en fin kväll!

2008-04-07 @ 16:46:02
URL: http://paus.webblogg.se
Postat av: Maria

ska du testa produkten jag skrev om eller va ska du testa? ;)

2008-04-07 @ 17:53:54
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: Eva

Bilden med tältet var jättefin :-)
Får mig verkligen att längta till sommaren - och skärgården!

2008-04-07 @ 19:12:48
URL: http://suntliv2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0