April kvällar i norr

image429
Sommartid så kunde vi i alla fall handla det viktigaste i form av
mjölk, smör, ost bröd i byn.
Då dom öppnade i juni så ville jag aldrig aldrig, aldrig mera sätta min fot på ett super market igen.

Det vart så här en affär skulle se ut.



image430
Jonny var inte hemma dom hade visst  åkt till Kanarie-öarna, han berättade innan han for att "där badar visst alla nakna" . Själv gjorde jag det oxå i min bastu.

image431

Ibland hatade jag denna skylt.

image432

Solen var på väg ned, det skulle visst bli fint väder i morrn oxå.
Jag vände mig om och min super-puma viskade i mitt öra att vi skulle äta

TREVLIG KVÄLL!

Puss o Kram till er alla  / Sommarmoln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0