Sommarmoln.Se presenterar stolt LISTAN - Top 5 of ÄLVSBYN


Sommarmoln.Se presenterar stolt LISTAN - Top 5 of ÄLVSBYN

5. Känslan


image232
Måndags morgon i norr


Hem från jobbet

                                                           

  

Utsikt från köksfönstret

                                            


Sommar morgon kl 11.30

                                                     

1a advent kl 14.38

                                              


Tisdag kväll i Januari

                                               


Sommarnatt
                                         

                                          
Bil utflykt

                                           


Imponerabrudarna

                                                   








image231

Tydligen fungerade den nya radion även med batterier
          

image205
Måndags morgon i syd

Kommentarer
Postat av: F

Åh, vad irriterade de måste vara som får stopp på bilen just där och just då!

2007-11-13 @ 22:27:41
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Maria

Ja, hi hi - det var verkligen kul, länken under KÄnslan.. man kan undra hur det funkar?! Jag tyckte nästan den engelska dialekten var svårast att förstå, kanske för att den var först...
Nu ska jag laga mat, sedan iväg på dramagruppen på EFS.
Take good care!

2007-11-14 @ 17:16:56
Postat av: Lilla My

hihi...ja,tvekar du om var det är du ska bo????Att få häls på i syd är ju alltid trevligt men bo där....nja,inte just nu i alla fall...Ha det bra

2007-11-15 @ 09:39:34
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: michel lilsund på väg ur droger och kriminalitet

tack för att du stödjer min och andras kamp mot droger och kriminalitet.....i min blogg

har din dag varit bra ?

2007-11-15 @ 15:46:17
URL: http://www.michellobban.blogg.se
Postat av: michel lilsund på väg ur droger och kriminalitet

tack för att du stödjer min och andras kamp mot droger och kriminalitet.....i min blogg

har din dag varit bra ?

2007-11-15 @ 15:46:29
URL: http://www.michellobban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0