The new Tv....


Vi köpte en ny TV som hade USB kontakt, plötsligt kunde man se gamla bilder på TVn över en tid som gått...
Jag var inte 44 år längre utan 12 och höll febrilt på att bygga ett flygplan i mitt rum i Vidsel, jag hade lim på fingrarna, på piloten och på vingarna, jag berättade för M om kampen att få i hop planet.
Vi skrattade så vi höll på att dö.

Efter det så tog jag ut USB stickan ur Tvn och bytte kanal till " På Spåret", helt plötsligt var vi inte i Vidsel längre utan på väg med tåg mot Bombay, en resa i full super HD kvaliteet med 5.1 ljud.

Aeroplane song

" So get yourself on that aeroplane
cos its been far long
since you went away "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0