Okey Älskling!!



Ok Älskling jag vet att jag inte  brukar  ha Kostym och slips i vanliga fall,

Ok Älskling jag vet att jag inte brukar dricka kaffe i soffan i vardagrummet i vanliga fall och jag vet att jag brukar säga till L&L att inte dricka Oboy här, men kaffe är annorlunda!

OK Älskling jag vet att varken du eller jag brukar ha skorna på oss inomhus och riskera att smutsa ned mattan.
 
Ok Älskling jag vet att du inte brukar se mig i mustach i vanliga fall, men nu hade jag inte tid ...

Ok Älskling jag vet  att jag har dragit ur telefon jacket och att ingen kan ringa oss kvällstid.

 Ok älskling jag vet att jag har gett L&L extra mycket datatid så att vi kan ha tvn  för oss själva
 nu den närmaste tiden.

 Ok Älskling jag hoppas att du vet att micro-mat inte är så där fasansfullt onyttigt men att det
går supersnabbt att tillaga.

 Ok Älskling jag hoppas att du vet att du och L&L skall få tillbaka fjärrkontrollen den 1a Mars..

Ok Älskling, luta dig tillbaka och njut, för nu sätter jag på tvn och nu börjar en 2 veckor fantatastisk resa...

OS!!!!!

Klicka här för att starta dom Olympiska spelen 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0