I lördags förmiddag...



Efter att vi tillsammans med våra kompisar Å&H från Sunne hade tittat ut genom fönstret,
slötittat på tvn, druckit kaffe, ätit frukost, borstat tänder samt tittat lite i dagstidningen
så bestämde vi oss då klockan var 10.51 att vi skulle åka ut på en liten utflykt.



Ojj vad vackert sa vi då vi gick ut och satte oss i bilen !



Här står min  M och Å&H vid elden medans jag fotar ( fotograferar).



Jag går upp i backen, och från backens topp kan jag se M och Å&H där nere,
jag kan även se vattentornet...
-Där bor vi!!



Då jag tittar åt andra hållet ser jag  detta, alla verkar vara ute idag.
Och fira att våren är här, för snart är det mars Jippppiee!

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mera.

Hej då

Förresten ... så här låter min flickvän då hon pratar.. jag tycker att det är

Supergulligt!!

även om hon är trött ibland... zZzZZzZZZZ...

"Hon är så söt när hon sover
Själv har jag inte fått mig en blund
Det är den bästa av gåvor
Att kunna sova lugnt

Hon är så söt när hon vaknar
När hon sträcker ut sig som en katt"


Puss puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0