Mr blue sky is living here today


09.00 Vakna !! det är sol idag oxå ... 25 grader i skuggan!! LOVLEY!!


11.15  Kom så tar vi oss ett dopp!


11.30 Tittade jag ned från toppen på vatten rutch- banan, jag funderade på om jag skulle åka ned på mage,
men av någon anledning ändrade jag mig,


12.25 Låg jag på solstolen och kollade ned  på mina nya solglasögon som låg på gräset brevid kylbagen, jag hade köpt glasögonen ett par dagar tidigare på OK, det var av spegelglas modell, senast  jag hade ett par sådana var då jag gick i 6:an...

dvs för 31 år sedan.


1977

ELO - Mr blue sky 1977

Sun is shinin' in the sky,
There ain't a cloud in sight
It's stopped rainin'
Everybody's in a play
And don't you know
It's a beautiful new day.

Runnin' down the avenue,(Pant, Pant, Pant)
See how the sun shines brightly
In the city on the streets
Where once was pity,
Mr. Blue Sky is living here today.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0