Helt plötsligt....


Insåg alla i Västerås att Sommaren, värmen och solen var här i staden för att stanna.
Man sökte sig ut från sina bostäder för att gemensamt fira...
- ÄNTLIGEN !!!
Och dessutom snart, mycket snart så skulle det vara  S E M E S T E R!!!



Man satte sig på filtar eller direkt på gräset och blickade ut  lyssnade mot stadshuset där man byggt en scen, och där Radio Rix FM hade sin stora gratis konsert.



Och det var bara torsdag och klockan var bara 20.00, och festlighterna skulle fortsätta 2 dagar till.

....och sommmaren den skulle aldrig ta slut, aldrig ta slut.

Jag tror jag föddes på en måndag.

Fotnot: Jag och my gf ( flickvän) besökte denna festival på torsdag kväll, fast orkade bara stanna, mellan 19-21.53,  sen så fick jag "piiirce" dvs stickningar i benen som jjag brukar få då jag är trött... fast i kväll ska vi göra ett nytt försök att stanna lite längre..och då ska vi försöka få med hennes barn oxå ( dvs mina bonusbarn L&L) fast jag tror inte att dom vill gå med oss... i dont know whyyyy.. ( slut på fotnoten nu)

....förresten i kväll spelar allas vår Måns Zelmerhög samt Melody Club bl. a och MÅNGA FLER!!

Och till sist GRATTIS VIDSEL!!

Varmast i landet!! jag är stolt ! ( 27.8 grader)
och som 2.a kom Älvsbyn slagen med 3 tiondelars grad.

Jag vill bada i Döda fallet och det nu!! och i Lillstrand!!
ni som har möjlighet ... bege er dit NU!!

Själv nögges i jobba nallta ( idag samt 1 vecka till)
...för om 8 dagar ... då!!!!!
Jag säger bara 8 dagar!!!!! Jippppieee!

8 days!!

"Ooh i need your love babe,
Guess you know it's true.
Hope you need my love babe,
Just like i need you.
Hold me, love me, hold me, love me.
Ain't got nothin'but love babe,
Eight days a week."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0