I går hos oss...





Samma stjärnor som jag kunde se från min balkong i Västerås denna varma april kväll 2009, kunde man även se på andra ställen i världen.

- Fantastiskt!

Jag tror även min mamma och pappa såg stjärnorna där dom befann sig, samt att dom såg hur jag stod på balkongen i Västerås och tittade upp mot dom, och att dom log och såg att jag hade det bra, samt viskade till mig och sa
" vi har det oxå bra Ola" .

En kväll som denna ville jag inte gå in, en natt som denna borde jag inte sova.

Natt i Västerås

A beautiful night.


- Ja mamma vi valde bl a såna blommor som vi brukade ha i Vidsel.



- Nej Pappa, min flickvän monterade blomlådorna själv medans jag jobbade
- Ni skulle gilla henne, hon är alltid glad, jag är lycklig.
- Ja pappa jag ska inte väcka henne tidigt på lördagsmornar,
jag vet att hon är trött efter att ha jobbat
hela veckan.
- Jag hoppas att ni har det bra.
-Jag saknar er.




Kommentarer
Postat av: Simon Jonsson

Jag gillar din blogg Ola! Du verkar vara lite av en livsnjutare. Du skriver också riktigt bra. Det här gillade jag extra mycket. Fint.



Simon Jonsson

2009-04-29 @ 20:00:44
URL: http://www.pastorsbloggen.se
Postat av: Bloggaren själv

Tackar tackar Simon för dina vänliga ord!

Ha det bra!



Hälsn Ola

2009-04-29 @ 23:40:36
URL: http://sommarmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0