En dag i fjället.. va!


Jag gillar att fjällvandra.. va, då kommer man bort från stan va, alla måsten va, som tv och dator  va, och så mycket tid som internet tar va, jag brukar gå med min kompis som heter Pecka  va,då vi vandrar så har vi alltid tält med va, men vi sover ofta i stugor va, det är så skönt att komma bort från civilisationen va, man har tid att tänka va, nä nu måste jag jobba va,

Kompisen Pecka va.

Vill du höra mer Va, klicka HÄR / En dag på husfabriken


..Och har du inte råd att köpa ett hus va, köp ett tält va, fast detta är mitt tält va!

Kommentarer
Postat av: Marika

Nu fick mina magmuskler en rejäl omgång av allt skrattande...



Underbart va! Mycket roligt va!



Puss o kram va!!!

2008-05-19 @ 20:36:51
Postat av: Linnéa

Mkt roligt va!!

Vet du att du och jag och elin ska "va" på lördag när du kommer va!!

Saknar dig va!! (skojja va!!)(roligt skämt va!!)

2008-05-19 @ 20:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0