43.5 hours



Oxygene part 1

Kommentarer
Postat av: Ulrika Dådring

Vilken bra bloggsida du har gjort, fina bilder från Vidsel.Mín äldsta dotter bor i Västerås,fin stad. Hälsningar från Älvsbyn.

2009-07-05 @ 23:52:50
Postat av: Personal Stylist

Checka in den här bloggen om det nya heta killmodet och unika plagg för er Guys....Glöm inte prenumera! http://cafeinstyle.blogg.se

2009-07-12 @ 17:05:34
URL: http://cafeinstyle.blogg.se/
Postat av: Bloggaren själv

Hej Ulrika!



Trevligt att du gillar min blogg!

Och trevligt att höra att din dotter bor här i Västerås, tiden går... det var inte så länge sedan som hon var med i Taif fri-idrott (har jag för mig) där bla jag och Mikael Nord var ledare.

Ni är välkommna att komma förbi och hälsa på då ni är i Västerås!

Så kan jag passa på att klippa mig samtidigt oxå;)



Ha det bra!



Hälsn Ola

2009-08-04 @ 18:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0