Vattentornet



Då man närmar sig staden från ett visst håll kan man se vattentornet.



Står där som en jättesvamp mitt bland husen.
Ett stenkast från oss.

Tidigare fanns det en resturang där på toppen, jag var och åt där med mamma och pappa.
Vi åkte hiss upp.

Jag stod lutad mot räcket och försökte nå upp och se staden.

Jag kunde se Domkyrkan,  mälaren, dom höga husen, och bilarna som  fanns där nere såg ut som
 små små leksaksbilar.

Jag var på Världens mest spännade resturang.



Många gick hit till vattentornet för att äta eller fika,man var finklädd.
Det var helg.



Jag tittar upp mot tornet då jag passerar det.

Resturangen är stängd sedan 20 år.

The tower of song.


Sommarmoln och vattentornet.

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Hej!

Hoppas allt är bra!

Sorry att jag är dålig på att ringa....pratar i telefon 8 tim /dag på jobbet........



Men ska försöka nån dag att slå en signal!



Hälsa alla.

Alla hälsar!



Kram fr oss!

2009-01-25 @ 12:46:40
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Sommarmoln

Hej

Jag känner igen det där med att ringa 8 tim om dagen, jag gör det samma.

Ha det bra!



Kramar fr oss i Västerås.

2009-01-26 @ 10:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0