Tisdag 22.51


Västerås den 17 feb 2009 kl 22.51

- Nu ska du få höra, min älskling! Björklöven vann över Mora med 3-2, så nu har Västerås världens läge att ta sig till kvalserien!! Det återstår bara 4 matcher för dom att spela! På fredag måste vi gå till Rocklunda och se då Västerås möter Huddinge! Go Västerås Goooo!!!!!


28 år tidigare....Vidsel den 14 februari 1981 , kl 08.54

Då jag vaknade denna söndagmorgon kunde jag se dom komma
- DOM TRE ÄLGARNA!!!

Inte nog med att dom var 3, dom hade dessutom triss i TUR!!!

1. Alla i byn sov
2. Dom traskade över Jannes farsas gård, och han var inte intresserad av jakt.
3. Dom var på väg till våran tomt, och där skulle ingen våga skjuta dom tre älgarna, för min pappa var Polis.

The Animals - We gotta get out of this place





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0