Super snällt



Höbärgning


För många var det en stor lättnad då traktorn kom...

Men nu över till något helt annat.....

Satte in en annons på Blocket igår att vi ville köpa en dataskärm.


En kvinna i Surahammar svarade oss med följande mail:


"Jag har en ny skärm som jag har liggandes i en kartong. Priset är ej förhandlingsbart, dvs att ni får den om ni hämtar den."

Vi åkte till Surahammar idag och hämtade skärmen. Kvinnan ville absolut inte ha några pengar för den, men vi gav henne en Sankt Paula i en fin kruka. Det visade sig att det var hennes favoritblomma. Den var dessutom noga utvald av Ludwig.

Hon blev glad för blomman och Ludwig blev strålande glad för skärmen. Han sitter och surfar för fullt just nu.

Det är världens bästa skärpa på skärmen. SUPERBRA och gratis...

Nu ska vi avsluta kvällen med en god middag på restaurangen Red Chili i Västerås. Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

Jag säger som Amy Diamant:  Thank YOU!!! Tack Annita i Surahammar.


Kommentarer
Postat av: Agneta Åkerström

hej! Bara en lite hälsning från Älvsbyn. Hör att du fått familj, va kul! Sköt om dej och cykla försiktigt. /Agneta

2008-09-13 @ 22:33:00
Postat av: Sommarmoln

Hejj Agneta !!



Länge sen sist!!



Hoppas att allt är bra med er.



Ja mycket har hänt sedan sist, nu bor jag i den stora staden Västerås, med Marika och hennes 2 barn Ludwig och Linnea.



Bor i en trevlig 4 rok lgh, nära centrum, men ändå inte mitt i stads stressen.



Allt är mycket bra!



Ni är välkommna ned och hälsa på!



Ha det bra och hälsa till familjen!



Hoppas vi hörs och syns snart



Hälsn Ola





2008-09-14 @ 13:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0