I dag så sålde jag bilen på Blocket...

Volvo 740 GL -88


Säljes av Sommarmoln. Insänd 25 sept 17:52. Ta bort, ändra, förnya



Pris: 7 000:- Årsmodell: 1988 Västerås: Visa var
Miltal: 25 000 - 29 999 Växellåda: Manuell Bränsle: Bensin

Toppenfin, skattad och besiktad till
Juni 2009.

- Drag
- Motor och kupe värmare

Säljes pga att jag har blivit sambo och då behöver vi inte 2 bilar

______________________________________________________________________

Men.... det är inte lätt att göra alla glada... tyvärr var det bara 1 bil jag hade till salu inte 10 stycken, hade halv-lovat Lasse att köpa bilen men det blev fel, en annan hann före., jag ringde till Lasse och meddelade honom det, jag vill vara rakryggad jag ville vara braveheart .
-----------------------------------------------------------------------------------

Lasse 20 min efter samtalet, via mail)
"Blev så paff när du ringde och sa att bilen var såld. Vill bara säga vad jag tycker.   Djävligt lågt gjort. Och skylla på sambon ? Det är ju din bil ! Skämmes tamej fan. Sista gången jag gör affär med en norrlänning !!!   Med vänlig hälsning Lasse" 

-----------------------------------------------------------------------------

sorry sorry Lasse.. det är inte alla dagar jag säljer en bil.. i grund och botten är jag nog en usel bil försäljare .. jag kan ingenting om bilar..... Till Lasse ägnar jag denna låt   TRYCK HÄR
...Och jag bjuder på fika nästa gång du kommer till Västerås

Trevlig helg!

Ps förresten har även en up-light till salu.... skynda skynda skynda........




Kommentarer
Postat av: maria

Du kanske var för billig...eftersom folk stod på kö...Vi fick oss ett gott skratt!

Go natt från Ä-byn.

2008-09-27 @ 23:08:36
Postat av: Sommarmoln

Hej Maria

Ja jag tror att jag var för billig, det är massor som har ringt om bilen. Samtidigt lite känslosamt att sälja den, pappa hade den sedan den var i princip ny, han var superpedant med den.

Tyvärr var inte jag det, då jag bodde i Älvsbyn var senastn jag tvättade den , nu innan jag sålde den var jag dock tvungen att tvätta och städa den



Ha dé bra !



Kram fr Sommarmoln

2008-09-29 @ 13:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0