Coolast just nu



Veronica Maggio - coolast och bäst just nu på inom den svenska musiken

Why?

Lika cool som min super-puma fast Veronica Maggio sjunger ngt bättre




Höjdhopparen Ivan Uchov för det han visade fridirottspamparna och glamor folket på den penningstinna fridirottsgalan.

Varför tycker jag så?

 De som arrangerar tävlingar vill kunna visa upp resultat i världsklass för att locka publik.

Sponsorerna vill att de tävlande presterar på högsta nivå och gärna sätter världsrekord.

Publiken ser hellre på någon som kan sätta världsrekord än någon som inte ens är i närheten. De aktiva vill sätta nya rekord för att få publicitet och sponsorer.

Vad denna hysteriska spiral  leder till har vi sett till leda = doping

Därför var det förvisso tragiskt men otroligt  befriande att se Ivan Uchovs insats på GP galan, ett tecken på att både han, jag och du är bara  en människa


Det är inte Ivan Uchovs promillehalt vi ska förfasas över utan det är den utbredda dopingen som hetsas fram

Nej nu ska vi inte deppa mera...

Jag säger bara Jump!

Sweet dreams werever you are!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0