Sorg

Polisen har nu funnit Carolins kropp.

Det känns fruktansvärt det som har hänt.

Mina tankar går till hennes mamma, pappa, syster med familj och Carolins pojkvän.

Mina tankar går till min fd flickvän K och hennes familj, samt Ks mamma och pappa, samt Carolins moster med familj och alla andra i hennes närhet.

Det känns som att det var  igår då jag var hemma hos Carolin och hennes föräldrar och åt och fikade.

Det känns som igår som Carolin följde med mig och "K" till Jokkmokksmarknad.

Carolin var alltid glad, full av liv.

En galning släckte hennes liv.

Vila i frid Carolin.  Vi tänker på dig.

Kram Ola


Kommentarer
Postat av: maria

Ja en sorgens dag. Så ofattbart. Vi tänker också på

alla anhöriga och den stora sorg som drabbat dem.

Kram Maria

2008-10-23 @ 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0