Sommarmoln proudly present: Inspiration & Design, Tema:Kök



Im talking about kitchen!

-Vad är viktigt att ha i ett kök?
Sommarmoln svarar - En radio, helst med cd och med BRA ljud
-ok då vet jag .. hej då!
Sommarmoln svarar - hej då!



Våran köksradio med cd.


Lyssnar jag mest på just nu i mitt kök?
-  Ja det är ,Astrud Gilberto, Klicka lyssna och njut HÄR

Om man vill lyssna på svensk musik då?
Då ska du lyssna på Bo Kaspers orkester tycker jag, klicka HÄR

Vilken artist har betytt mest för dig?
Herb Albert - The lonley wolf samt Anna-Lena Löfgrens lyckliga gatan.
Då jag hör dom låtarna flyttas jag tillbaka till  5e våningen på Jakobsgatan 61, året är 1971, solen skiner och det är lördags morgon, och pappa spelar dessa låtar på våran grammofon.

Vad ska du göra nu?

Byta till vinterdäck, det är -4 grader kallt, men först ska jag försöka väcka min söta super-puma och äta frukost.




Kvinna med en ny köksradio, året är 1947

Kommentarer
Postat av: maria

Vill bara säga att jag håller helt med Sommarmolnet ang köksradio.

Ok - hej då från Älvsbyn.

2008-10-31 @ 17:59:53
Postat av: m a r i a k o d e n

Du har världens sämsta musiksmak!

Skämmes på dig!!!



Bo kaspers är väl bra men resten......huvva......=(

2008-11-01 @ 21:50:45
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Sommarmoln

Hej Maria&Maria!



JA köksradio är ett ett måste i varje kök.



Då jag inte lyssnar på mina super-cd skivor så brukar jag lyssna på lokalradion som här nere heter "radio västmaland" där berättar dom allt som kommer att ske, har skett elller sker just nu i detta vackra län.



Ha det bra!

2008-11-03 @ 09:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0