With tears in my eyes //Soffgrupp med två bord säljes



Pris: XXXXXX:- Typ: Soffa/Fåtölj/Soffmöbler Västerås: 

Säljer fina möbler som passar till gillestuga eller sommarstuga.


Det som ingår i det här möbelpaketet är:
En tresittssoffa
En tvåsittssoffa
En fotölj
Ett bord
Ett hörnbord

Ring Sommarmoln xxx-xx xx xx

15 min efter det att jag la in denna annons på Blocket så såldes dessa historsika möbler.

Om du vill se mer då jag städar, sjunger och sorterar och säljer möbler kan du klicka HÄR


Kommentarer
Postat av: Maria

Är det sant? Har du sålt din älskade soffgrupp? Jag förstår att det känns i hjärtat, en bit historia har lämnat dig... Men bra gå vidare! Kul att dom får leva vidare dock!

Kram från nybastad Maria. Vi har haft invigning av Görans nya bastuhus! En förtrollad kväll, varmt och soligt. Äntligen har värmen kommit hit oxå.

2008-05-30 @ 22:59:04
Postat av: Sommarmoln

Hej Maria!



Ja nu har den legendariska soffgruppen lämnat mig!

Det är MÅNGA timmar som jag har tillbringat i denna soffa, ( första gången jag satt i soffan var nog 1978 då jag endast var 12 år gammal.)

Nu har den fått nya ägare bosatta på Björnöv i Västerås så jag hoppas dom tar väl hand om den:)



Låter härligt med bastu!! fast här har det varit rena bastuvärmen här sedan 2 v tillbaka med en temperatur på över 26 grader nästan varje dag.Har badat flera ggr, OTROLIGT varmt i vattnet, temperaturen har påminnt om Lillstrand i sina bästa sommardagar!

Ha det bra!

Hälsa till alla!



2008-06-09 @ 15:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0