227 days in my life



Det hade gått 3 dygn, och om 224 dagar skulle detta vara över.
"Men om varje dag känns som en vecka, då var det inte 224 dagar det gällde...utan 1568 dagar dvs 4 år och 4 månader" 
1568 dagar  är visst 38064 timmar och skulle jag omvandla det till minuter
skulle det bli 2 283 840 st.
Jag insåg att enda chansen att fixa denna vistelse var att tänka positivt, men det var svårt, för att inte säga omöjligt.
Mitt huvud var fullt av siffror i form av minuter och timmar som jag skulle befinna mig här, men plötsligt så vaknade jag upp där jag stod där framför mitt upp- polerade stormkök  av ett millitär skrik i form av "Givakt!!!" eller var det "Omvisitation!! !", " vad f-n är du bra på egentligen"¨
Jag vaknade upp av detta skrik och året var 1985.

Nu 2008 är det dags för detta ställe att somna in.

Forever

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej.....Vi kan ju höras nån dag......!!

Vore kul att höra om hur det går med flytt å allt.....



Vi hörs!

Kram!!

2008-05-12 @ 21:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0