Kramar och pussar !!! Jag älskar er alla - Alla hjärtans dag

image339

Min mamma och pappa som ej längre finns i livet ,saknar er!. Till mina guddöttrar Maja och Frida .. promenad promenad o hennes föräldrar Katarina ( obs skicka en guld nougat till Västerås snälla))och Jo (tand-trolls-jägaren) saknar er oxå!! och all god mat, fika samt mitt mysiga rum jag har hos er en trappa ned.Min super-puma M  med världens största tålamod och som alltid alltid alltid är glad och söt och som gillar allt som jag gillar som tex promenader. Anders o Maria och "gänget" ( vänta med badtunnan tills jag kommer upp nästa gång). Tomas o Linda (grattis Tomas du fyller år snart) ja jag ska träna på kort speciellt Bismarc. Gunnar Eriksson i Tväråselet som lärde mig lyssna på P1. Syster o bror med familj.Alla på Villagatan i Vidsel ( ja ursäkta att jag var med och byggde en majbrasa 1977 uppbyggt till 90% av gamla bildäck som vi hade fått från OK). Familjen Karlsson i Älvsbyn  (glöm inte löp träningen Rolf). Vidsels IK även om jag inte platsade på avbytarbänken, men fotboll på Skogsmon i Vidsel är  N O S T A L G I. Alla mina jobbar kompisar och fd jobbar kompisar tack för alla dramtiska kort spelar stunder med bjud visst bl a. Kapten Peter Fjällström på fd K4 Arvidsjaur ( tuffaste jag någonsin träffat). Stefan L för superb badminton sparring under många år .Alla släktingar och vänner. Mina grannar på Karlfeldtsgatan 13 i västerås för att ni inte spelar högt på stereon då jag går o lägger mig, det är som att jag bor i Pajala fast jag bor i Västerås det känns lugn o skönt, tack tack för det. Korpen i Älvsbyn för att ni har stått ut med mig på styrelse möten samt att jag har fått vara sektions ledare för badminton under många år.  Gunnar Fjällström NR1 bland lärarna. Super pumans granne Pontus som har världens näst finaste bad anläggning vid en sjö med vedeldad bastu ,(den finaste finns i Älvsby kommun).Pontus är f.ö med i min tävling som pågår till midsommar, jag önkar jag kunde säga lycka till åt dig, men jag vill hellre vinna men stort grattis till er nya babys.Alla ni som höll igång Storbergets slalombacke under dom magiska åren.Tornedalen, för att det är vackrast av allt. Hunden Anja för det fina julkortet du skickade till mig samt för att du inte har bitit mig ( inte än i alla fall), du borde få följa med till Älvsbyn och träffa Axa ni skulle ha mycket roligt tillsammans. Personalen på Nautilus i Västerås för att ni driver en gigantisk bra anläggning som har ALLT i fettförbrännings väg som löpband till simbassänger. Kurt och Fana, Kurt har f.ö inspirerat mig att fotografera se Kurts sida www.polarfoto.se. Alla på EFS i Älvsbyn, snart öppnar Lillstrand ..underbart!. Siw K (många har att lära av dig). Linnea och Ludwig med den nykomponerade regellistan (i kväll blir det party tror jag). Mats G för all data support. Pecka E i Gävle (säg till då du har sjösatt segelbåten) sen måste vi snart köra en träningshelg med Tennis, simning och besöka Västerås uteliv.  Babsan o Krille med barn ( long time no see) älskar eran palt och grillkvällar. Alla mina gamla X ( hoppas att ni har det bra fast ni inte får krama mig längre). Storforsen ( ok jag vet att man inte kan tácka en fors men jag gör det endå). David Karlsson för all superb data hjälp tidigare år. Aroseken i Västerås ( världens bästa hyresvärd 5+ ni är otroliga!! ).ÄTK (Älvsby Tennis Tennis klubb), mitt mål i livet är att någon gång få vinna ett game mot Älvsbyns tennis kung Anders Jonsson, ÄTK har f.ö en fantastiksk verksamhet där alla medlemmar är betydelsefulla och blir sedda. Min faster Erland o Greta som bor 300 m från mig ( jag har fått all include sen jag flyttade ned till Västerås med god mat och spännade hockematcher som jag och Erland ser på) .och till er ALLA som läser min blogg, fortsätt med det!

....Och till er som inte är med på denna text vill jag bara säga ..jag skrev ned detta väldigt fort så jag hann inte ta med allt och alla som tex mattanterna i Vidsels centralskola som alltid berömmde mig för att jag åt ordentligt( jag tror att jag fortfarande har rekordet med 11 djuptallrikar ärt-soppa taget den 23/2 1975, enl min dagbok)

Ok måste jobba nu , sorry chefen att jag tog en liten pause men jag älskar er oxå!


Och kom ihåg, mitt hjärta finns i era händer!!

Kram o Puss fr Ola

Kommentarer
Postat av: weronica

glad alla hjärtans dag! :)

2008-02-14 @ 13:43:19
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: weronica

svar; tack så mkt! :)

2008-02-14 @ 16:41:28
URL: http://hedvaalls.blogg.se
Postat av: Maria

Ola - vi älskar dig också! Alltid! Synd bara att du ska envisas med att bo i Västerås...
Jag ska tänka lite extra på dig ikväll när vi ska till Vidsle - ÄLM årsmöte..

Kramar!

2008-02-16 @ 14:25:54
Postat av: Dina Guddöttrars mamma

Vi älskar dej Gudfar och hoppas vi ses snart.Stor kram från Frida och Maja.

2008-02-28 @ 15:10:56
Postat av: Lilla My

Vilken gullig och rolig lista.Det är ju ett tag sedan det var alla hjärtans dag men jag hoppas du har det bra,trots söderläget.=)

2008-02-29 @ 14:15:43
URL: http://myslivochhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0