Västerås nytt (Bra nyhet)

image130

Från den 5 november blir det möjligt för privatpersoner i Västerås att handla livsmedel på nätet. Det är butiken Coop Extra på Pilgatan i Västerås som blir testbutik i landet för Coops nya satsning på e-handel.

Beställningarna ska göras senast klockan 23 och sedan kan de hämtas mellan klockan 12 och 20 dagen efter.

Sommarmoln kommenterar: Superbra!!! enda problem som jag ser det är lösgodiset, så dom inte gör fel blandning i påsen, men annars så är det bara toppen , nu kan jag börja mitt nya liv och träna mer på nautilus, sköta mitt hem, samt se mer på bra filmer på tvn i stället för att kasta bort mindyrbara tid på att okoncentrerat irra omkring på supermarket funderandes på vad jag ska köpa.

Betyg 1-5 = 5 / för detta slipper man  "klickahär"

Västerås nytt (Dålig nyhet)

image131

Tuchpennan tog slut ( dog) då jag skulle skriva lite grafitiss i tunneln (nära badet ni vet) att "Lule hokky är dom bästa ingen protestt"

Betyg 1-5 = 2 ( för jag hann skriva litte grafittis i alla fal)





Kommentarer
Postat av: Polisaspirant Edenqvist

Där fastnade du med fingrarna i godisburken kan man säga,see uou soon, very SOON!

2007-11-01 @ 14:46:50
URL: http://www.polisen.se
Postat av: Leffe

jag gilar gå på afärn o handla det är kul tyker jAG

2007-11-05 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0