Ny skandalös julshow

Liza Minnelli, 61, kollapsade redan efter tredje numret under julshowen "A classic Christmas show"Nu får missnöjda gäster ersättning från arrangören.

image281

Minnelli tvingades avbryta konserten och fördes bort från scenen. Polis kallades till arenan för att lugna agressiva och besvikna fans, som betalat mellan 600 och 1 200 kronor för biljetten.

Trollkarlen Joe Labero och skivbolagschefen Bert Karlsson såg showen på Scandinavium i Göteborg i tisdags.

- Hon var inte riktigt närvarande. Hon verkade vara på någon annan plats. Man hoppades att hon skulle komma igång, men det lossnade aldrig riktigt. Hon var osammanhängande och upprepade sig själv flera gånger, säger Labero.

- Det hela var bara pinsamt. Jag hade aldrig betalat hennes gage, inte ens halva. Publiken var jättesur, säger Karlsson.

Med var även Leffe Blom, "det är för tusan skandal, det är jul snart och vi stockhomare vill se friska fräsha stjärnor, inte någon som håller på att dö framför våra fötter, dö får man göra någon annan stans inte framfrör ögonen på mig, mina företags kolleger och framför allt inte inför min familj"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0