Dagens julklapps-tips

Inspelningsbar DVD med 160 GB hårddisk

image288

Ja den är bra, ja den är FANTASTISK
Nej den är intge krånglig, JA du kan använda den.
NEJ det är inte samma som att ha en video bandspelare, det här är NÅGONTING totalt annorlunda.

Vad som är bra????

-
Det du spelar in blir lila bra som orginalet, INGET kvalitets bortfall i bilden ( allt sparas i hårddisken)

-Överför LÄTT bilder från din digital camera eller videkamera till DVD och se på TV.

- Du slipper leta bland alla dina 100 videoband, allt sparas på hårddisken där det är LÄTT att hitta.

-Denna maskin kommer att glädja ALLA i familjen under MASSOR av år framåt, och det dessutom VARJE DAG

- Om du blir kissnödig eller sugen på en smörgås då du sitter och ser på Aktuellt  i direktsändning( vilket jag brukar bli) tryck på PAUSE,  hårddisken spelar in, och då du kommer tillbaka så fortsätter du att se därifrån du gick

Vad väntar du på?

-Spring och köp en inspelningsbar DVD med hårddisk, har själv haft min i ca 2 år, sedan den dagen är det julafton för mig VARJE KVÄLL då jag sätter mig vid TVn.

Och du .. mellan dig och mig .. Välj LG ( bra kvalitet, användar vänlig samt lågt fläktljud)

GOD JUL

Romantisk dag med min superpuma
image289
Du behöver inte stressa o titta på klockan min älskling, jag spelar in Glamour på vår nya DVD


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är en säljare - ut i fingerspetsarna!!Jag skulle kunna köpa den direkt!
Julkram från Maria

2007-12-19 @ 22:32:00
Postat av: Bloggmaster/ Ola

Tackar:) Ja köp en , ni kommer inte att ångra er:)
Ha det bra!
Kram Ola

2007-12-26 @ 18:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0