Bilservice

Kom på att jag var tvungen byta olja, hade inte gjort det på över 1 år, kom på att min bil lät högt, tydligen var det avgasröret som hade lossnat...

Men då öppnade jag Västerås annonstidning ...

                                                                                         BILVERKSTAD
                 Låga priser på service /Service   
               X X Bilservice   
                  Blåsargränd 19    
                      021-XX XX XX   070- XXX XX XX

Jag ringde X X, fick en OMEDELBAR tid för detta... lämnade bilen kl 10 ,
5-600 kronor kan det vara värt tänkte jag att få det hela fixat

Han ringde mig 2 tim senare, Tjenna det är X X din bil är färdig... 
- Vad kostar det ?

Åtgärd: byte av olja och filter samt fastsättning av avgasrör = 2536kr.

Volvos orginal verkstad hade t.om varit rena lågpris placet jämfört med detta.

X X.. i promise YOU, next time ( nästa gång) vill jag sätta in ditt riktiga namn o telefon nummer..
samt länka sidan till Sverre .

Köp godis för pengarna!

image25

X X slår till igen / denna gång mot en fd norrbotting.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Mitäää?..ruoutsian homepage nr. ykse!
Fin sida Ola! Ska följa ditt liv och leverne. Kanske kortmaffian dyker upp i höst, who knows?
Hälsningar från Norrbottens pärla, Älvsbyn
///Thomas

2007-08-17 @ 20:50:32
Postat av: thomas

Ruotsian homepage nr. yksi!!!!!!!!!!
Nytt grepp?! Går skidoon bra i lössnön i Västerås ;-)
Hälsningar kortspelarmaffian från Älvsbyn

2007-08-17 @ 21:13:55
Postat av: webmastern Ola

Ja nu börjar satsningen för vasaloppet!!
Vi får satsa på träning samt kortspel framöver, måste träna så jag har chans mot dig och speciellt bismarc/500/chicago proffset Linda.
Ha det bra vi hörs o syns! Hälsn Ola

2007-08-18 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0